Suna Whatsapp

Intrebari frecvente

Pot comanda un buchet diferit de modelele prezentate pe site?

Da. La IMOD Flowers oferim posibilitatea de personalizare completa. Ne poti trimite ideile tale prin e-mail sau telefon, iar floristii nostri vor crea un buchet unic, adaptat preferintelor tale sau temei evenimentului.
De exemplu, poti solicita un buchet format doar din trandafiri rosii, unul mixt cu lalele si frezii sau un aranjament cu flori exotice. Personalizarea poate include si alegerea culorilor, a dimensiunii sau a stilului – clasic, modern, boem sau minimalist.


Pot trimite flori in Bucuresti si Ilfov chiar daca sunt in strainatate?

Da. Acceptam comenzi din orice colt al lumii. Dupa confirmarea platii, buchetul sau aranjamentul floral va fi pregatit si livrat conform instructiunilor tale, in Bucuresti si Ilfov.
Multi clienti din diaspora aleg sa comande flori pentru parinti, prieteni sau rude aflate in tara. Este o modalitate simpla de a ramane aproape de cei dragi chiar si atunci cand distantele sunt mari.


Care este aria de livrare si cat costa transportul?

Livram personal in Bucuresti si Ilfov, cu flori pastrate in apa pentru a ajunge in stare perfecta.

  • Bucuresti – livrare gratuita in timpul programului.
  • Zone limitrofe Ilfov – se aplica o taxa standard de 30 lei; in functie de intervalul orar ales, poate exista un cost suplimentar.

Livrarea este realizata cu masini proprii, echipate pentru transportul florilor, astfel incat acestea sa ajunga proaspete si impecabile, indiferent de distanta.


Pot solicita livrarea florilor la o ora exacta?

Da. Oferim serviciul de livrare programata, astfel incat florile sa ajunga exact la ora dorita. Este suficient sa mentionezi in comanda ora preferata.
Acest serviciu este foarte util pentru surprize – de exemplu, daca vrei ca buchetul sa ajunga la biroul destinatarului dimineata sau la domiciliu seara, inaintea unei cine romantice.


Pot trimite flori anonim, fara ca destinatarul sa stie de la cine sunt?

Da. IMOD Flowers ofera posibilitatea de livrare anonima. Daca alegi aceasta optiune, destinatarul va primi doar florile si eventual mesajul ales de tine, fara datele tale personale.
Este o modalitate eleganta de a face o surpriza misterioasa sau de a pastra discretia atunci cand iti doresti ca gestul tau sa ramana confidential.


Primesc o poza cu buchetul inainte de livrare?

Da, la cerere iti trimitem o fotografie cu buchetul sau aranjamentul finalizat, pentru a avea garantia ca primesti exact ceea ce ti-ai dorit.
Aceasta optiune este foarte apreciata de clientii care comanda din strainatate sau care trimit florile direct la destinatar fara sa le vada personal.


Pot adauga un mesaj personalizat sau o felicitare?

Da. Fiecare buchet sau aranjament poate fi insotit de o felicitare scrisa de mana, cu mesajul tau personalizat.
Mesajele adauga un plus de emotie si transforma buchetul intr-un cadou complet. Poti alege un mesaj clasic, romantic, amuzant sau motivational, in functie de ocazie.


Cum sunt ambalate florile pentru livrare?

Florile sunt livrate pe apa, in waterpack, pentru a ramane proaspete pana la predarea catre destinatar. In plus, sunt ambalate elegant, in stil premium.
Ambalajul este realizat din materiale de calitate, care protejeaza florile si le ofera un aspect deosebit. Alegem culori si texturi care completeaza designul buchetului.


Florile vor fi mereu identice cu cele din poza de pe site?

Ne straduim sa pastram modelul prezentat, insa in functie de sezonalitate si disponibilitate pot exista mici diferente. Promitem insa ca fiecare buchet sau aranjament va respecta cromatica si stilul ales si va fi realizat la aceeasi calitate premium.
De exemplu, daca o anumita floare nu este disponibila in perioada respectiva, o vom inlocui cu o alta floare asemanatoare ca aspect si culoare, astfel incat impactul vizual sa fie acelasi.


Ce metode de plata acceptati? Este plata online sigura?

Plata se face prin servicii securizate, cu procesare criptata. Acceptam:

  • card bancar (Visa, Mastercard)
  • transfer bancar
  • plata cash (pentru anumite cazuri in Bucuresti)

Datele cardului nu sunt stocate pe serverele noastre, iar tranzactiile sunt 100% sigure. Serviciile de plata online respecta cele mai inalte standarde de securitate, pentru ca tu sa comanzi fara griji.


Se pot face abonamente de flori?

Da. Oferim abonamente florale atat pentru persoane fizice, cat si pentru companii. Poti primi acasa flori proaspete in fiecare saptamana sau poti alege abonamente corporate pentru birouri, receptii sau spatii comerciale.
Un abonament iti garanteaza ca ai mereu flori proaspete la indemana, fie pentru a decora locuinta, fie pentru a impresiona clientii si partenerii de afaceri.

Vezi detalii pe pagina noastra de abonamente flori


Ce se intampla daca doresc sa anulez o comanda?

  • Comenzile anulate cu 24h inainte de livrare – suma este returnata integral.
  • Comenzile anulate in aceeasi zi – trebuie anuntate in maximum 2 ore de la plasare; altfel se retine o taxa de 15% din valoare.

Aceasta politica asigura echilibrul intre flexibilitatea oferita clientilor si resursele investite de floristi in pregatirea comenzii.


Oferiti garantie pentru prospetimea florilor?

Da. Toate florile sunt livrate proaspete, direct de la producatori. Folosim flori premium, transport propriu si instructiuni de ingrijire incluse.
Garantia pentru prospetime inseamna ca, daca apar probleme in primele ore dupa livrare, ne poti contacta si vom gasi imediat o solutie (inlocuire sau rambursare).


Ce fac daca nu gasesc pe site produsul dorit?

Ne poti contacta telefonic sau prin e-mail. Echipa noastra poate crea aranjamente florale la comanda, in functie de cerintele tale specifice (culoare, tip de floare, dimensiune, buget).
Astfel, chiar daca produsul nu este listat pe site, poti primi un buchet personalizat exact asa cum ti-l imaginezi.

Florăria IMOD Flowers (AFI Cotroceni Mall, parter) Livrează Flori și Aranjamente Premium În București și Ilfov în Perfectă Stare, Cu Propria Flotă de Curieri Specializați

X
0
0
Coșul tău
Coșul este golInapoi la magazin